Selesai Fitting....Alhamdulillah

Assalammualaikum.

Weekends yg memenatkan.Fuhh *lap peluh*

Nak kongsi pasal weekends.Memang penat dan penat.Itu je aku boleh cakap.FULLSTOP !!!


- Sabtu singgah Butik Andaman.Fitting baju untuk bersanding.Fitting koboi je sebab amek masa setengah jam je.Actually nak pegi bayar je tapi Kak Nana kat butik tu suruh try saje-saje.So try jela.Not bad cuma ketat cket and Kak Nana dah longgarkan pun.Terima Kasih Kak Nana. :)


- Sabtu malam pulak pegi anta kad pada kengkawan aku dan kengkawan Incik Tunang.Sorang dari kawan Incik Tunang nak balik Perak so pas kad kat dia untuk wakilkan bagi kat kengkawan Perak.


- Ahad tengah hari pegi Butik Andam tu lagi.Kali ni dengan My Mom and adik aku.Kali ni jugak kitorang test semua baju cuma baju persalinan 3 helai and baju sanding belah laki je tak try.Baju persalinan tu tak payah try and baju sanding belah laki lak tak ada.What...TAK ADA?? Hehehe bukan tak ada tapi baju tu keluar.Ada majlis yang pakai baju tu.So by tiz week baru pegi try that baju sanding belah laki.After balik dari fitting baju terus aku pegi Sunway Pyramid dengan adik aku.Cari buku + sampul surat tapi sambil-sambil aku da sampai ke Sunway Pyramid tu teruslah aku bagi kad kahwin aku pada kengkawan Jusco aku.I MISSH JUSCO !!!!!!!!!!!!


Alhamdulillah rezeki memihak pada kitorang.Kitorang dapat 2 baju baru.Syukur Alhamdulillah....amin.Satu baju persalinan yang baru + Satu baju potong kek yang baru.Syukur Alhamdulillah.Memang suke giler aku dengan baju potong kek tu.AWESOME !!!!!!!!!!!!!!!!




p/s : Alhamdulillah....syukur atas apa yang Allah berikan.Alhamdulillah.....Alhamdulillah.....Alhamdulillah.
amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...