Baju Kahwin Dah Siap....auwww !!!

Assalammualaikum..

Setelah bercuti semalam hari ini kelaut mood aku. *hampeh*

Setelah berhempas pulas settelkan hal-hal kahwin,hari ini aku dapat coll from Butik.Auww baju kahwin untuk majlis belah aku sudah siap.Whattttt?????Terus aku tengok kalendar.Mak aii sebulan lagi rupanya.Heeee~

*joget shuffle*

Gile tak excited weyh.Evenpun baju tu request by my mom tapi hati aku berbunga-bunga bila dapat tau da siap.Macam mana lah agaknya bila songket dijadikan kebaya.Ala actually takde beza pun kot kan.Hmmmm *memikir*

So fitting baju,hari bergantung pada keselesaan kitorang.Kene tunggu kitorang betul-betul free dulu sebab tak nak rushing alih-alih apa pun tak dapat.So juz relax jela.














Tak tahulah rupanya macam mana janji masa sanding pakai baju cukuplah.Bagi aku cukuplah sekadar majlis aku berjalan dengan jayanya.Yang penting HALAL.Insya ALLAH.




p/s : Duitnya pun banyaklah keluar *pengsan*

2 comments:

  1. excited kan nak kawin... Tahniah.
    jom singgah dan follow blog k.linda yg xseberapa ni.
    http://lindaazhalin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah k.linda...tq :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...