22 Hari Lagi

Assalammualaikum semua.

Apa bikin?

Harap semua sihat.Aku??Tak tahulah kenapa semenjak-semenjak ni kerap lak sakit kepala aku datang.Sampai berpeluh-peluh.Mungkin sebab perubahan cuaca.Janganlah time sanding nanti dia buat hal lagi dan mungkin jugak sebab banyak fikir tapi aku pun tak tahu apa yang aku fikirkan.

Btw,syukur Alhamdulillah cuti aku sudah di approved.Memula risau jugak tak dapat sebab aku recep sorang je.Finally diterima tapi back dari bercuti kompomlah meja aku bersepah dengan surat-surat.Biaselah recepkan.Takpelah yang penting majlis aku selesai dan yang lain tu tolak tepi dulu la.

Persiapan aku setakat ni dah 70% siap kot.Tinggal barang-barang doorgift je.Insya allah akan selesai hari ke hari nanti.Hari tu aku ada entry pasal CheckList so boleh double check balik kat entry tu.Sekarang ni checklist yang terbaru untuk tempoh 22 hari lagi.Ada sedikit penambahan.Jom CheckList !!!!



Baju Resepsi Belah Perempuan ( / )
Baju Resepsi Belah Lelaki ( / )
Baju Malam Berinai ( / )
Baju Potong Kek ( / )
Baju Persalinan ( / )
Pelamin Belah Perempuan ( / )
Pelamin Belah Lelaki ( / )
GuestBook
Doorgift ( majoriti sabtu baru received)
Khemah + Catering + Dj ( / )
Kursus Kahwin ( / )
Hiv Test ( / )
Borang Nikah ( / )
Kad Kahwin ( / )
Photographer ( / )
Kasut Lelaki
Inai ( / )
Langsir ( / )
Set Bilik Tidur
Baju Nikah (kat taylor,ujung bulan baru collect)



Okey setakat 22 hari lagi ni hanya kat atas tu je yang da settel.Takpe slow-slow kayuh.Insya allah semua akan selesai satu persatu sebelum my big day.Sekarang ni lak aku memang sebok ke hulur hilir hantar kad kat kengkawan semua.Tinggal nak pos je maybe minggu depan kot.Keje 5 hari seminggu pun tak cukup nak ke hulur hilir.Mana taknya da kalau Incik Tunang sekarang sebok bekerja sampai malam. * tepuk dahi *

Jumpa next entri ye korang <3




p/s : Auto-post entri yang ini.Sekarang aku tengah sebok ke hulur hilir ni.Kikikikiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...