Selamat Tinggal Pada Kad Kahwin

Assalammualaikum.

Selamat hari Isnin.

Hari yang sejuk sebab hujan dari pukul 2 pagi sampailah ke pukul 9 pagi tadi.
Ujan yang sangat lebat,tido pun tak lena.



So dalam dua hari semalam memang bz settelkan kad kahwin.Conteng-conteng sikit + beli sampul.
Tak sangka banyak lebih kad kahwin yang pihak Grazine bagi.So misi menghabiskan duit kat Jusco ler apalagi.Alhamdulillah ada sampulnya.Adik aku g cari.So hal sampul da settel.


Separuh kad kahwin dah bertukar tangan.Say bubye pada kad kahwin aku.Hhuhuhu...Tiz week pun aku dengan Incik Tunang nak g merayau-rayau send kad kahwin.Kalau dulu bila masuk weekends je mesti tak sabar-sabar tapi sekrang kalau boleh tak nak masuk weekends.Makin lama makin dekat da.First kenduri macam-macam perasaan ada dalam kepala aku.Tapi takpelah hope semua okey cukuplah.Insya Allah....Mudah-mudahan...Amin.


Setengah aku pos je sebab jauh.Takpelah korban 60sen.Start minggu depan bermulalah operasi mengePOS kad kahwin.Erkk !!





p/s : Al-Fatihah buat sedara aku semalam.Semoga arwah tenang disisi maha penciptanya.Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...