Wedding...Wedding dan Wedding !!!

Assalammualaikum.
Selamat Pagi.
Lama dah tak update blog ni rasanya.
Ada habuk sikit tapi masih boleh diteruskan lagi.
Sejak semenjak ni *ehhayat* terlalu bz dengan kenduri kahwin kezen + kengkawan.
Giliran aku bila pulak??sabar...insya allah nnt sampailah kad dari aku ye.Syukur Alhamdulillah ke semua majlis berjalan dengan lancar.So bulan ni aku ada dekat 3 invite wedding.First kat Desa Mentari,second kat Kampung Melayu Subang and last sekali dekat Dewan apa tah aku tak ingat nama tempat tu.





Ayu and her Husband

Okey kat atas ni kawan sekolah rendah aku.Namanya Ayu.Husbandnya aku tak tahu nama siapa.Sori Ayu..Finally akhirnya mereka selamat disatukan.Selamat Pengantin Baru buat Ayu and Husband,semoga kekal hingga akhir dunia.Insya allah...amin





 Lan <3 Lela

Okey kat atas ni pulak abang sepupu aku punya wedding.Sangat kelakar sebab abang sepupu aku ni mereng sikit *opss* Dia adalah anak yang bongsu dan majlis diorang adalah yang terakhir.Lepas ni da takda lah majlis kenduri kahwin dari family abang sepupu aku ni.Buat Lan and Lela,Selamat menempuh alam berumahtangga.Semoga kekal hingga akhir dunia.Insya Allah...Amin.






Sis Zura and Husband

Okey yang terakhir ni aku tak dapat pegi sebab sama dengan date abang sepupu aku.Apa-pun Sue nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Sis Zura and her Husband.After tiz dah boleh manja-manja da *chewah* Buat Sis semoga apa yang Sis harapkan selama ni dapat dikecapi dengan jayanya dan bahgia.Semoga kekal hingga akhir dunia ye sis..Love u !! xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...