Emas Memang Mahal

Assalammualaikum semua...
Masa aku bercuti selama 3 hari tu sempatlah jugak singgah kedai emas.
Saje nak cuci mata sambil-sambil tengok apa yang nak dijadikan sebagai batal air sembahyang nanti.
Actually aku dan Incik Tunang memang dah fikir dah apa nak dijadikan sebagai acara
batal air sembahyang cuma lately aku tengok Incik Tunang macam
dah beralih arah pendapat.Sekejap nak yang ni sekejap nak yang itu.Pening aku nak melayannya.

Kalau ikutkan aku,aku nak yang very the simple but nice.Aku tak kisah sangat emas-emas ni tapi bila
nak cukupkan syarat aku memang aku buat kata putus nak yang simple.Kalau boleh aku cuma nak yang
ala-ala macam ni je...

Tapi takdelah berkaler-kaler macam ni.Nak yang 1 kaler je.


Ha kalau yang ni lagi simple kan.Takde bebiji yang bakal meninggalkan kesan.


Yang macam ni pun kira okey jugak.


Tapi tetap tak jumpa apa yang aku nak.Yang aku jumpa banyak yang macam ni..

Tak minatlah yang ada buah-buah,love-love ni sebab kang tak pasal-pasal lak
ada yang tercicir dan lagi satu tangan aku ni sangat kecik.So aku tak boleh lah nak cari yang besar dari tangan aku.Kene cari yang sedang-sedang aje.
Takpelah lama-lama nanti mesti jumpa.
Kot-kot ada rezeki untuk yang lain pulak ke... *perasan*
Insya Allah...
Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...