Masih Blur Dengan Kad Kahwin

Hye Korang..
Assalammualaikum...
Hari ni aku rasa panas sangat-sangat cuaca kat luar.Yela da bape hari da takde mataharikan.
So dalam sibuk-sibuk aku menggodek PC aku yang semakin macam siput ni teringatlah pulak yang aku tak settel lagi KAD KAHWIN.

Sekarang bulan 3,Insya ALLAH sempat kot.Harap-harap.Semua ni kerana kesilapan teknikal yang aku sendiri tak sangka akan jadi tapi takpe belajar dari semua yang telah berlaku.
Actually aku tak decide lagi nak wat kad kahwin yang macam mana.Cuma dalam kepala aku kalau bole nak yang simple tapi comel sebab kalau nak buat beria-ia akhirnya dalam tong sampah jugakkan.Zaman sekarang ni kalau pun ada tulisan jawi dalam kad tu kalau diorang nak buang diorang buang jugakkan.
Emm kat sini aku lampirkan contoh-contoh kad kahwin yang mungkin akan jadi pilihan aku dan mungkin jugak tak.Tak tahu nak decide..

Ihsan Mr G

Ihsan Mr G

Ihsan Mr G

Ihsan Mr G

Firstly aku tak jumpa Incik Tunang dalam lawan sesawang like FB,TWITTER,MYSPACE or else.
So aku tak tahu nak decide yang mana.Sebenarnya banyak lagi contoh-contoh yang ada tapi takkanlah aku nak tunjuk semuakan.Sebelum aku nak decide mana-mana jenis kad yang ada aku kene fikirkan kos dulu.Kene tengok pada kemampuan kita.Memanglah kalau boleh kita nak yang terbaik untuk majlis kita tapi bagi aku JANGAN SAMPAI MEMBAZIR.So aku kene bincang dengan Incik Tunang dulu about tiz.
Hope dapat jawapan yang menyenangkan sebab Incik Tunang ni jenis yang tak kisah janji semua siap.
Alhamdulillah...So doakan saya ye dan kalau ada link-link kad kahwin bolehlah kongsi bersama-sama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...