Tahniah Ana !!

Yahooooo !!!
Seronok ya amat ni. *jogetshuffle*
Actually sebenarnya aku rasa macam baru semalam aku pegi kenduri kahwin kawan sekolah rendah aku yang sorang ni tapi arini dapat berita gembira pulak.Syukur alhamdulillah atas rezeki yang diberi kepada kawan aku sorang ni.Tak lama lagi akan bergelar IBU.Tahniah Ana & Auzi.Saya tumpang gumbira dengan berita yang menyentuh hati ini. *terharu*
Kompom baby chumel-chumel belaka like mother n father.Auwww teruja !!

Masa wedding mereka






Ana <3 Auzi


Semoga Ana dapat menjaga dengan baik sekali apa yang Allah SWT dah bagi pada Ana.Kesihatan jangan lupa jaga.Baby dalam kandungan perlukan zat dan vitamin untuk cukup membesar.Jangan tension-tension.Nanti datang wedding saya kompom perut dah mula ke depan.
Jeles i...!! Hahahaha....Apa-apa pun tahniah buat Ana & Auzi....
Salam Sayang.... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...