CheckList

Hye korang.
Assalammualaikum.
Selamat Hari Rabu.
Semoga semua kesalahan yang pernah aku buat selama ni dapat dimaafkan.
Setiap hari adalah hari meminta maaf. *senyum*

Wah diam tak diam rasa tak sangka sangat sebab lagi tak sampai 3 bulan aku akan bergelar ISTERI.
Perasaan sekarang ni tawa dalam tangisan,boleh tak?Tak tahu nak gambarkan apa perasaan aku.
Bersediakah aku untuk menggalas tanggungjawab sebagai ISTERI.....?? *matakeatas*
Majlis lagi berapa bulan je tapi da siap semua ke??


Baju Resepsi Belah Perempuan ( / )
Baju Resepsi Belah Lelaki ( / )
Pelamin Belah Perempuan ( / )
Pelamin Belah Lelaki ( / )
Doorgift
Khemah + Catering + Dj ( / )
Kursus Kahwin ( / )
Hiv Test ( / )
Borang Nikah
Kad Kahwin
Photographer
Kasut Lelaki
Inai ( / )
Langsir ( / )
Set Bilik Tidur
Baju Nikah


Setakat ni yang bertanda semua da siap dan yang tak bertanda tu korang faham-fahamlah sendiri ye.
Masih dalam proses.Keadaan aku sebenarnya dah mula rasa kelam kabut sebab kalau ikutkan peratus hanya 50% je yang aku boleh cakap.Selebihnya semua sedang dalam proses.Tak dinafikan memang DUIT mengalir bagaikan air yang mencurah-curah tapi nak buat macam mana kan sebab niat
nak HALALKAN apa yang patut dihalalkan.Insya ALLAH mudah-mudahan rezeki bertambah
after married.Amin.
So hujung bulan ni baru nak pegi settelkan Baju Nikah + Kad Kahwin.
Semoga segala urusan dipermudahkan hendaknya.Amin.
Jumpa next entry update persediaan aku yang seterusnya.
*lambaitangan*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...