94 Hari Menuju Puncak

Assalammualaikum..
Wahh..Entry tak boleh blah langsung.
Menuju puncak katanya.
Ingat Akademi Fantasia ke apa. *muntah*

Setelah ditolak,ditambah,dibahagi,didarab dan di segala-galanya finally another 94 days.
OMG !!!
Tengok macam banyak tapi sebenarnya sikit je tu.Tak sampai 4 bulan lagi.
Kalau tanya aku pasal persiapan aku boleh katakan dalam 40% je kot.Hahaha tak tahu nak cakap berapa persen.100%?? Mak aii itu kene tunggu sehari sebelum majlis.Insya ALLAH.

Actually sebenarnya aku ni jenis yang sangat simple.Bagi aku cukuplah andai ia memadai dan nampak cantik walaupun sangat murah dan paling penting cukuplah ia selesa.Kalau ikutkan hati nak buat yang penting + wajib je tapi faham-fahamlah masyarakat Melayu kita ni macam mane.

Tapi kan serius aku kata aku sangat-sangat teruja masa tengok kahwin LISA & YUSRY.Gila nampak simple tapi mewah tambah lak dengan sikap caring + romantik dorang berdua.Sangat teruja !!
Tapi jangan samakan kita dengan orang sebab lain orang lain citarasanya dan lain rezekinya.
Biarlah kita jadi apa yang kita jadi dari dulu,kini dan selamanya.
Takut nanti sebab terlalu ikutkan orang diri sendiri merana dan menyesal pulak.
So jadilah diri sendiri dan ikut pada kemampuan kita.
Insya ALLAH semoga semuanya diberkati dan dipermudahkan..
amin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...