Panas Giler Dengan Perangai Kau !!!

Hye korang.
Assalammualaikum semua..
Sori arini mood aku tengah panas.
Memang tetiap ari pun aku panas.
Biasalah KEPALA ANGIN tapi aku BUKAN HIPOKRIT !!
Panas dengan seseorang yang mungkin memang seorang yang tak faham bahasa.
Memang aku da lepas da kat muka kau tadi. *amek*
Ikutkan hati aku memang tak mau nak citer pasal orang dalam blog baru aku ni sebab nanti ada lak yang terasa tapi kali ni memang aku dah sakit hati..
Sakitnye hati ni.....!!!! *alaAdnanSempit*
Serius aku memang bengang...!!!
Aku tak kesah kalau orang nak kata aku apa sebab tak rasa apa yang aku rasa.
Yes aku memang seorang receptionist yang keje aku angkat telefon je 24jam kan tapi beragaklah kot kalau semua keje aku kene buat.Sampaikan barang berat pun aku kene settelkan jugak agak melampaulah. *besarkanmata*
Aku pun paling pantang kalau keje orang lain tapi aku kene tempias marah.
Kau ada keje kau so buat jela jangan sammpai orang lain kene marah akibat kesalahan kau.
Istighfar sue...istighfar....
>.<

p/s : Salam takziah buat keluarga adik Nurul Nadhirah.Semoga adik Nurul Nadhirah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan tenang disana.Al-Fatihah...Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...