Selamat Ulangtahun

Hye korang.
Assalammualaikum.
Salam 1 Malaysia dan Salam Isnin.

Pagi yang sangat syahdu je aku rasa.Sejuk + suram + layu = TIDO.Kuang..kuang...kuang *gelakguling*
Mood ari Isnin memang sentiasa tak betul.Bukan untuk aku tapi untuk semua orang..kan??
Sabtu lepas sempat celebrate befday my sis Zana Heymie bersama dengan Mak + adik Sue Muncet.
Adalah jamu-jamu selera sikit + aku beli kek walaupun my sis bukanlah peminat tegar pada kek.Yang penting eclass kan?? *senyumkambing* Semua okeyla siap tengok citer ADNAN SEMPIT 2 kat astrofirst.


'' Hepi befday to my sis.Semoga panjang umur + murah rezeki + diberkati dunia akhirat.. "
*bighugs*

Okey 1 citer da settel.Citer yang ke-2 pulak arini genap setahun aku bertunang dengan Incik Tunang.Sama tarikh dengan befday Incik Tunang.Alhamdulillah setakat ni semua dugaan yang datang bertubi-tubi kitorang jalani dan tempuhi dengan penuh tabah dan sabar.Insya ALLAH yang bakal datang ni pun harap kitorang still kuat.Tipulah kalau aku kata tak ada dugaan yang datang langsung sedangkan lidah lagi tergigitkan apatah lagi kitorang yang dalam proses pertunangan ni.Insya ALLAH jugak tak lama lagi kami akan disatukan dengan izinNYA.Doakan yang terbaik buat kami ya..amin :)


'' Hepi befday to Incik Tunang.Semoga panjang umur + murah rezeki + diberkati dunia akhirat.. ''

d a n t a k l u p a....

" Hepi Anniversary Engagement to us "


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...