Tasuke Miss J !!!!

Aduhh hari semakin dekat tapi Miss J bukan main seronok beranak-ranak bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan.Ehh beranak-ranak??Arghh tak kiralah asalkan korang semua paham.


Mesti ada yang terfikir apa itu Miss J......Ermmm kalau boleh tak mau nak sebut tapi kene sebut jugak.
JERAWATTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aku memang tasuke tapi kene suka jugaklah sebab Miss J ni suka kat pipi aku.So dalam aku tengah membelek-belek laman blog aku terjumpalah satu blog ni.Nama blog ni blog mediktv.Banyak jugaklah segala medik yang ada kat laman blog ni.Trylah korang usha.


Sharing is Caring kan........ *kedip-kedip mata*


Aku tak tahu lah sama ada semua ni fakta atau Auta *ecehh* tapi tak salah kalau kita mencuba kot.Memang tak semua orang akan mengalami apa yang aku alami sebab hormon dalam badan manusia semuanya berbeza-beza.Apa yang mampu kita lakukan kita lakukan jela.Apa-apapun kene POSITIF....Kalau cara ni tak okey kita boleh cuba cara lain pulak.





5 CARA MENCEGAH TUMBUHNYA JERAWAT :

Banyakkan memakan BAWANG PUTIH : Tujuan menghancurkan bakteria dan meningkatkan sistem imunisasi tubuh termasuk kulit.


SINARI kulit dengan MATAHARI : Biarkan kulit terkena SINAR MATAHARI PAGI paling tidak 15minit setiap hari.


Exercise dan Tidur yang cukup : Membantu tubuh menstabilkan kembali hormon anda.


Cuci Muka dengan Air Suam : Membuatkan pori-pori terbuka.


Bersihkan Tubuh dari Toksin : Minum air putih yang secukupnya setiap hari.Toksin-toksin yang terdapat dalam tubuh akan keluar bersama air kencing dan najis.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...