Kursus Pra-Perkahwinan

S : " Kursus kahwin ko da buat belum?? "

J : " Udah ler.2 tahun lepas lagi da buat. "

Tension aje bila ramai sibuk bertanya pasal kursus kahwin aku.Haha !!
Aku da siap buat lama da.Kalau tak silap before bertunang lagi.
Gilakan?? Tak sabar betul nak kahwin before bertunang da sibuk buat dulu. *wink*
Actually masa tu aku tak ingat kenapa kitorang TERniat buat awal.
Kalau tak silap sebab kerajaan nak buat seminggu untuk khusus kahwin kot.
Aku pegi masa tu berlima.Aku,Incik Tunang,Fazal,Ijal dan Bob.
Aku buat kat Zura's Akademi.Tempat para-para artis selalu pegi tu. *tangandibahumatadiatas*
Meh aku kongsi dengan korang serba sedikit pasal Zura's Akademi ni ye plus aku bagi alamat kat Bangsar dengan no telefon sekali.Aku dulu just coll je untuk booking then pada hari yang aku da book tu baru aku bayar sepenuhnya.

Zura's Akademik adalah sebuah institusi yang didaftarkan di bawah Akta Pelajaran 1961, Kementerian Pendidikan Malaysia dan mendapat kebenaran daripada pihak JAKIM untuk menganjurkan kursus pra perkahwinan & kekeluargaan Islam. Dengan pengalaman kami dalam bidang kursus pra- perkahwinan sejak tahun 1990, maka Zura's Akademik telah diberi kebenaran oleh JAKIM untuk mengendalikan kursus perkahwinan mengikut Modul Bersepadu Kursus Pra-Perkahwinan Islam (MBKPPI).




Ihsan Incik Google

     Zura’s Akademik,
     Lot 2-1-1, Tingkat 1,
     Kompleks Niaga Utama,
     Jalan Bangsar Utama 3,
     59100 Bangsar Utama,
     Kuala Lumpur.

     03-22831511 / 22843811


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...