Anak ohh Anak !!! Upin Ipin.......................

Anak aku sekarang ni dah pandai dah nangis bila kita marah dia.So aku ngan husband aku suke no la ngacau dia.Tapi peliknya anak aku ni dia ada masa-masa nak nangis lak.Kadang-kadang kite marah dia kan dia bole gelak pulak.Kadang-kadang tu bila kite betul-betul marahkan dia,dia langsung taknak menangis.Haishhh karenah anak yang semakin membesar ni buat aku pening.Anak aku dah masuk 6bulan so macam-macam peel la dia tunjuk.Ada 1ari tu dalam aku tak sedar tup-tup dia meniarap sambil ngesot sampai ke bawah meja.Lastnye terantuk.Aku tersedar sebab dia nangis.Hihihi rasa kelakar dan kesian pulak mase tu.


Tapi ada 1 benda yang kalau dia tengah nangis dia akan benti nangis.......nak tau apa benda??kalau dia dengar suara upin ipin.Adehhhh anak aku ni umor 3bulan dah pandai tengok upin ipin.Siap gelak bagai lagi tau.Dia memang giler upin ipin.Nak tido pon kene pasang upin ipin dulu.Actually anak aku ni nak tengok upin ipin je.Kawan-kawan upin ipin tu takde la dia nak tengok.Tula aku tengah nak cari patung Upin ipin yang bole buat tido.Kiranya yang akan jadi bantal busuk dia.Ada sesiapa tau x??share sikittttttttttttttttttt kat mane.....



p/s : share ye siapa tau mana nak cari patung upin ipin macam bantal yang bole bawak tido dan dijadikan bantal busuk....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...