Kerja...kerja....dan kerjaaaaaaaa


Okey cerita yang seterusnya aku dah tak keje dekat Damansara dah.Kenapa??Biarlah aku simpan.Memang sayang nak tinggalkan sebab hampir 4thn aku berkhidmat kat situ.Mana yang dah tau tu tau la.Aku dah tak lalu nak tanggung dan lalui semua tu.Nak-nak lagi masa tu aku tengah preggy.Tambah pulak HR MANAGEMENT tukar baru lagilah aku ni di anak tirikan.

Aku resign 3bulan lagi aku nak bersalin.Memang rugi sebab aku tak gunakan cuti bersalin tu tapi takpe rezeki ada di mana-manakan dan Alhamdulillah aku dah pun mula bekerja balik seperti biasa sekarang.

Aku keje dekat je dengan rumah aku.Syukur,aku masih diberi peluang untuk belajar kat sini dan banyak juga benda yang aku sedang belajar.
 
ANAK??Aku hantar pengasuh dekat area rumah aku.Alhamdulillah anak aku tak banyak meragam.Cuma nak tidur jela problem dia.Telinga kuali memang susah nak tidur.Rindu memanglah rindu sebab before ni aku yang bela kat rumahkan tapi takpelah demi sesuap nasi aku kene tahanlah.Kenelah berkorban demi anak dan masa depan.

Actually sepanjang aku preggy dulu banyak rezeki yang masuk tapi aku kene tolak sebab aku tengah preggy dan alhamdulillah Incik Suami pun dapat rezeki atas anak juga.Incik Suami dah tak keje kat Nationwide dah.Aku berhenti dia dapat keje baru.Alhamdulillah atas rezeki yang dah Engkau berikan ya Allah...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...