I'm Back !!!!

Assalammualaikum....
Hai korang yang sudi membaca...Lama aku menyepi.Nak kongsi citer banyak ni.Jom buang masa baca cerita aku.hihihiiiii

Alhamdulillah untuk pengetahuan semua aku dah pun selamat melahirkan secara normal seorang anak lelaki seberat 3.29kg pada 13 Mac 2013 lalu kat PPUM.Tak tahu nak gambarkan perasaan tu macam mana.Perasaan menjadi seorang IBU aku dah pun rasa.Ditambah pula dengan proses bersalin secara normal.Syukur sangat sebab aku dapat merasakan semua itu dan diberi peluang untuk merasa.

Alhamdulillah anak aku masih lagi breastfeeding dan nak masuk 6 bulan pun.Membesar dengan sangat pantas.Syukur !!

Ohh lupa nak bagitau nama anak aku.Aku dan Incik Suami sepakat bagi nama MUHAMMAD HARITH DANISH BIN MUHAMMAD YUSOF.Semoga menjadi anak yang soleh sayang...Insya allah...Aminnnn.

Proses pantang aku macam biasa kene pantang dua-dua buah rumah tapi sebenarnya lagi selesa pantang dekat rumah family sendiri.Satu benda yang aku memang takkan lupakan dalam pantang anak sulung ni aku nak simpan dalam hati aku.Anak aku dah besar nanti aku nak cerita kat dia.Bukan mudah bersalin normal.Itu jela aku bole cakap.

Anak kedua??Tak terfikir lagi,if diberikan rezeki kami terima......

So rasanya ni je kot cerita yang aku nak kongsi dulu buat setakat ni.Nanti continue ye sebab nak isi perut untuk lunch ni.Daaaaaaaa....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...