Rezeki dia...

Alhamdulillah rezeki anak aku.
Aku jarang beli baju anak aku sebabnya ramai yang sponsor.
Wah sponsor...

Actually kakak sedara aku ni rajin no sedekahkan baju anak-anak bujangnya kat aku.
Bukan baju je tapi sekali dengan mainan bagai.
Paham-paham jela anak aku ni umur 6bln tapi baju pakai size budak umur 1thn @ 2thn keatas.
So baju anak-anaknya banyak.Dari tersimpan baik dia sedekahkan.
So dia sedekahkanlah kat anak aku.
Banyak sampai tak cukup almari tak cukut tempat sidai.
Paham jela baju budak ni kecik-kecik so nampak banyak.
Kat rumah tu ha selonggok tak lipat lagi.
Nak nangis aku melipatnya semalam.

Bab mainan pun sama.
Aku tak tahu nak beli mainan apa untuk anak aku.
Setakat ni aku hanya beli mainan untuk dia gigit-gigit je.
Kalau anak pompuan senang je.
Beli bear.

Apa-pun terima kasih yang sudi sedekahkan untuk anak aku.
Semoga murah rezeki korang dan murah jugak rezeki aku.
Aminnnnnnnnnn.........










p/s : Alhamdulillah syukur..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...