Alhamdulillah Selesai Majlis Cukur Jambul & Berendoi Harith Danish

Alhamdulillah selesai majlis cukur jambul dan berendoi anak aku si budak tecik,Harith Danish.
Alhamdulillah anak yang baik.
Before start majlis anak aku da tido mase otw nak ke rumah embah aku.
So sampailah majlis start si budak tecik still tido lagi dalam buaian.
Agaknye rindu dgn buaiannye kot sebab da lama tak tidokan dia dalam buaian.

Lastnye aku dipaksa untuk kejutkan dia sebab nak mulakan proses tawaf 3 kali dan cukur jambul.
Si budak tecik terkejut bangun-bangun tengok rumah penuh dengan orang yang sedang menyanyi.
Dia tengok sekeliling + blur.Tetiba dia senyum.
Anak aku ni fesyen suke orang ramai.

Dia mula buat perangai bila nak masukkan dia dalam buaian balik untuk berendoikan dia.
Dia taknak masuk buaian balik.Dia nak main.
Naseblah ada makcik dalam marhabban tu nak layan dia kalau tak abislah.Si budak tecik dok diam sambil dia pun ikut nyanyi sekali..

Alhamdulillah aku lega bila majlis da selesai.
Terima kasih pada tuan rumah@embah sekeluarga,family,family mertua,kezen n jiran yang sudi datang memeriahkan majlis kami.Hanya ALLAH SWT saja yang dapat membalas budi baik kalian...aminnn 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...