Selesai Satu Persatu

Assalammualaikum...
Salam Rabu...
Selamat bekerja kembali setelah bercuti selama 4 ari. *lambaitangan*

So macam mana dengan plan korang sepanjang bercuti??So far hope semua okey. *menguap*
Mana tak menguapnya seharian aku berfikir dan merayau.Pening kepala kene ujan.Kehulur hilir merayau-rayau. *ehhapani*

Citer untuk ari ISNIN..Perghhh memang menakutkan.Hehehe tapi alhamdulillah SELESAI.Maybe ada yang TIDAK BERSETUJU dan maybe ada yang BERSETUJU.Tapi bila difikir-fikirkan balik maybe ada hikmah disebalik semua ni.Apa yang aku rasa ni maybe adalah ujian buat aku dan insya ALLAH sekiranya kita jalani semuanya dengan tenang dan sabar pasti hasilnya cukup membuatkan kita bahagia. *syukur* Lain orang lainlah dugaannya.Memang semua orang tau menghentam aku je tapi takpe sebab aku jadikan ini semua sebagai semangat untuk aku.As long my family sentiase disisi dan memahami itu da cukup buat aku tersenyum.Alhamdulillah aku rasa lega.Tak tahu kenapa tapi aku rasa lega. *senyum*

Citer untuk ari SELASA pulak aku memanjatkan kesyukuran atas apa yang aku dah dapat pada aritu.Walaupun 1 ari suntuk aku kat situ akhirnya masih ada kekosongan untuk aku.Alhamdulillah.Betul lah kata orang kalau itu sememangnya rezeki kita pasti itu untuk kita.Amin.So sekarang ni kene buat satu persatu dan insya ALLAH aku akan lalui semua ni dengan tenang bersama-sama Family dan Incik Tunang. *shuffle*
So far after tiz aku akan lalui rutin harian yang sibuk.Kite jumpa next entry...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...