Persediaan Demi Persediaan...Insya ALLAH

Salam 1 Malaysia semua dan Salam Sayang...
Sekarang ni tak tahu kenapa selalu rasa berdebar-debar.Nak kata nak kawin,belum lagi.Kenapa ehh?? *mikirjap*
Bile sebut pasal persediaan mesti korang semua dah bole agak kot yang aku nak kawin.Hahahaha... *gelakjahat* Yela kot nak kawin.So aku memang tengah bz sikit survey sana dan sini.Susah jugak rupa-rupanya kalau nak kawin sebab selama ni aku tengok orang lain punye persiapan tapi kali ni aku kene buat persiapan untuk diri sendiri.Memang agak kelam kabut dan tak tahu apa-apa sebab first time. *ehh* Tapi setakat yang termampu dan berkat pertanyaan kepada orang yang pernah ada pengalaman ALHAMDULILLAH serba sedikit pasti akan terlaksana dan siap dengan jayanya. *macamberucap*

  • Photographer : Setakat ni aku tak survey banyak tempat lagi.Cuma dalam pale otak aku yang kecik ni pikir hanya ada 1 Photographer ni je.Walaupun aku survey banyak Photographer tapi photographer yang 1 ni tetap dalam carta hati aku no 1.Hmmmm bagi aku Photographer yang ni memang menepati apa yang aku nak.Harap-harap aku dapat guna khidmat Photographer ni sebab baru nak wat perhitungan *wahmacamnakgaduh* untuk set time buat discussion.
  • Kad Kahwin : Ha yang ni pulak aku ada 2 tempat untuk pikir balik mane yang sesuai.Kalau boleh aku nak cari yang bole dapat BANNER free sebab sekarang semua da bagi free tapi dengan syarat kene beli atas nilai rm1000 or sebaliknya. *hhmmmm* Dua-dua ada free BANNER tu.Arghhh sakit kepala mikir ni.Aku nak kad yang simple je dan yang paling penting peta lokasi rumah pengantin tu boleh difahami dengan jelas.Yelah kalau tak jelas nanti macam mana orang nak datang??Tak pasal-pasal sesat. *ececeehhh*
  • Mak Andam : Yang ni lak 1 kes jugak yang buat aku pening kepala sesangat-sangat.Kenapa sekarang more PAK ANDAM dari Mak Andam??Seganlah kalau PAK ANDAM yang uruskan kita sebab kitakan PEREMPUAN.Macam mane ehh??Kalau bole aku nak amik untuk belah laki sekali sebab rasanya lebih jimat + nak baju persalinan + serta baju bertandang.Setakat ni memang da jumpa cume kene double check balik for the date.Insya ALLAH harap semuanya dipermudahkan..amin
So aku rasa setakat ni yang penting benda-benda ni je kot.Nanti aku double check balik dan kalau-kalau ada yang terlepas pandang tu akan ditambahkan di next entry.Disebabkan cuti CNY yang lepas kitorang bz berulang-alik dari Sunway ke Seremban,urusan survey-survey ni akan dilakukan insya ALLAH pada minggu ni.Doakan kitorang akan dapat dan cari apa yang kitowang nakkan ye...Time Kaseh *takmalu*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...