HIV TEST !!

Assalammualaikum....
Jumpa lagi setelah sekian lama menyepikan diri.
Bukan apa pun sebuk sikit kebelakangan ni.
Tak pernah-pernah rasa sebuk finally amek ko !! *gelakjahat*

Ehh lupe lak nak kongsi,ari jumaat yang lepas aku pegi test HIV.Alhamdulillah fasa pertama settel.Punyelah berdegup-degup jantung aku weyh. *dagdigdug* macam dangdut lak.Ari jumaat tu appoitment pukul 2.45petang tapi kitorang sampai dalam pukul 2.20petang so aku terus jela pegi kaunter amek nombor and settelkan pape yang perlu.Nasib memang menyebelahi kitorang sebab kitorang adalah orang pertama. *bangga* Nak kahwin punye pasal memang semangat la.Actually sebenarnya cepat settel lagi baguskan sebab nanti takde la rasa kelam kabut sangat.Lagipun aku jenis suka awal dan paling tak suka lambat-lambat.So sementara nak tunggu turn kitowang,kene isi borang-borang semua dulu.Da siap send kat kaunter dan tunggu giliran.Aku buat kat klinik kerajaan Kelana Jaya.Bayar RM1.00 semua akan settel.Insya ALLAH.Ala jangan risau sebab tak sakit pun.Peace~

Ihsan Mr G

Gambar-gambar kat atas ni la yang digunakan oleh mereka untuk cek HIV kita.Lebih kuranglah macam ni.Bagi yang belum kahwin boleh jugak pegi cek.Tempoh sah laku selama 6bulan.So macam aku da boleh kahwin da.Hahahaa *gatal*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...