Susah Ke Nak Buat Keputusan??

~Ihsan Mr G~

Walau camne pun kite kene senyummmmmmmmmmmm....tapi sebenarnya tak semudah yang disangka pada hakikatnya ianya amat mudah.Hmmmm pelik tapi itulah kebenarannya.Kalau nak dikaji dan terus kaji memang tak tahulah sampai bila baru dapat jawapannya.
Susah ke kalau kita nak buat satu keputusan??Pernah ke kita rasa susah kalau nak buat keputusan??Ehh macam sama je soalannye.Ermmm apa yang korang rasa??Bagi aku tak ada benda yang susah dan tak ada benda yang senang.Cakap memanglah senangkan.Hehehe~

~Ihsan Mr G~

Walau macam mana susah sekalipun keputusan yang kita harus buat pasti ada jalannya kan..betul tak??
Insya Allah semua akan dilakukan dengan baik.Tengok gambar kat atas walaupun sukar arah yang ditunjukkan tetap ada arahnya.So tak kiralah apa cara sekalipun setiap persoalan pasti ada jawapannya,setiap masalah pasti dapat diselesaikan.

~Ihsan Mr G~

Walau bagaimanapun janganlah kita lupe untuk meminta pertolongan pada yang satu iaitu ALLAH SWT.Mintaklah petunjuk dariNYA dalam menyelesaikan semua persoalan yang menyukarkan korang untuk melakukan sesuatu keputusan.Insya ALLAH dengan izinNYA pasti semua akan dapat kite lalui dengan tenang dan sabar... ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...