Jumaat Yang Indah

Assalammualaikum semua...
Salam Jumaat...

Minggu ni hadap jem gegiler ~eh~
Budget aku yang drive padahal Incik Tunang yang drive.Hahaha saya menumpang saja jadi pembonceng tapi bukan Hantu Bonceng ye. ~takmotakmo~
So pegi keje jalan jem,balik keje pun jalan jem.Minggu ni kalau beli roti tak tahulah bape bungkus da. ~sigh~
Walaupun naik motor tetap jem jugak.Atoiii
nak atau tak nak redah jelah bila orang depan slow.
~bercinta~

Tapi arini pegi keje jalan best sampai bole racing tapi bila masuk pukul 10 aku tengok jalan kat depan opis ni menyedihkan.Jem sangat-sangat weyh sampailah da after lunch pun sekarang.
Camne nak balik nanti ni.Kompom panas membahang sebab kene selit-selit dekat dengan kereta.

ACTUALLY,arini kebanyakkan opis ada yang da tutup dan ada jugak yang halfday.
Opis saya??tak tahulah ada ke tak sebab opis kami akan bercuti sehingga Rabu.
Masih tak putus-putus dengan DOA kekonon dengan harapan akan dapat halfday evenpun pukul5.
~bostolonglahapproved~
~sambil wat mata terkedip-kedip~

Kalau balik seperti biasa nampaknya memang pisanglah.Sampai rumah kene terus rush mandi-mandi dan bersiap sebab aku ada tugas.Arini My Family da nak p Langkawi ~sobsob (*.*)~
So aku dengan Incik Tunang kene p anta sebab nanti kereta tak start beberapa ari.
Harap sangat jalan tak jem sampai ke Hentian Duta...aminn
Jumpa next entry ya~

p/s : Selamat Tahun Baru Cina....kong chi kong chi kong chili... ~ehh~




2 comments:

  1. sue tk ikut ke gi lgkwi wah seronok tu happy chinese new years..:))

    ReplyDelete
  2. xla hawa...tu yg sedih tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...