Mood : Teruja

Selamat tengah ari semua !!!
Mood lepas makan mengantok sebenarnye tapi aku TERUJA lak...tak tahu la kenapa.Maybe sebab boleh berblog kot.Actually before ni tak boleh nak berblog sebab da kene BLOCK.So alhamdulillah da boleh guna seperti biase cuma tak tahu sampai bila boleh jela..

Da alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.Aku pun apalagi kasi blog abis-abisan la.Gile blog betol !! Hahaha lantaklah janji aku tak boring.Da lah keje pun ada macam takde je.Biaselah nama pun receptionist apa sangatlah keje yang ada pun kan.Santai jela... ;)

Ari nak ujanlah weyh.Mendung semacam je.Ehh kalau korang nak taukan sekarang ni aku tak tahu la kenapa mood BUNGA-BUNGA je walaupun sebenarnye stress + tension.Agaknye mood bakal-bakal pengantin ni memang camni kot.Ye ehh??Padahal nak kawinnye tak tahu lagi bile.Ahakzz....Tapi pejam celik da dekat setahun aku bertunang weyh.Macam tak sangka lak.Ye,aku da jadi tunangan orang tahun lepas.Klu blog yang dulu semua aku da detailskan tapi blog yang kali ni aku taknak detailskan boleh tak??Aku detailskan bile kawin nanti jela ye.Sekarang ni biase-biase jela dulu.

Okey sekarang ni mood nak balik umah cepat je sebab aku da gila tengok citer INDON kat astro ria pukul 6.30-7.30malam.Tak tahu la kenapa.Agaknye sebab da duduk umah sengsorang kot tak tahu nak buat apa.Ala bukan setiap masa aku tengok pun.Abis citer tu kalih TV3 slot AKASIA lak pastu aku curi masa dengan membaca novel sebelum nak tido.Camni jela rutin harian aku.Korang lak macam mana...??

p/s : Kalau da kawin nanti mesti da takde masa macam sekarangkan??Hmmmm.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...