Monday Blues

Hai korang...walaupun takde orang yang baca aku punya blog aku tetap nak say HAI..hehehe...so bertemu kite sekali lagi.Arini aku rase takde apa sangat aku nak kongsikan dengan korang semua kot.Cume biaselah bile MONDAY BLUES ni mood nak tido jela kalau bole...

So far cuti weekends memang aku rasa aku tak cukup rehat.Mana taknya dok merayap je tapi bukan merayap yang tak tentu pasal tu ye.Aku just pegi umah Incik Tunang aku je.Sabtu,family dia buat makan-makan sesaje-saje.Aku kenelah kasi tenaga sikit.Hahahaha....Aku datang pun da dekat tengah ari sebab tunggu Incik Tunang balik keje pukul 1.Sebelum aku pegi umah Incik Tunang sempat lagi kitorang singgah Sunway Pyramid bayar P1 and sempat melencong ke kedai Roti Boy.Semenjak aku bawak Incik Tunang ke kedai tu bukan main ketagihnye dia pada Roti Boy...kesiannn Incik Tunang tak pasal2 singgah melayang duit lagi tapi kitorang tak kesah sebab makanan.Sampai je kat umah Incik Tunang,aku pun pegi tukar baju and memulakan memerah tenaga.Kelentang kelentung bagailah akhirnye siap dekat maghrib.Lepas Isyak semua apa lagikan....serbuuuuuuuuuuuuuuuu !!! Lapa kot weyh sebab tahan perut dari tengah ari.Alhamdulillah semuanye abis dimakan.

Ahad pulak punye citer kekononnye ingat nak rest je kat umah tup-tup dapat BBM dari Incik Tunang.Akak dia nak belanje Domino's Pizza lak.Lemah betol aku mendengarnye sebab ingat nak rest.Aku pun cepat2lah bersiap.Memang open table abislah,banyak kot.Tapi pagi ni aku da mula rasa lapar sangat sebab tak makan nasi semalam.Hehehee...Apa-apa pun Alhamdulillah rezeki dari Allah Swt untuk kitorang pada ari Sabtu dan Ahad.

Syukur..................


p/s : Semalam sempat pegi jumpa Imah amek stok cocoa colagen.Thx Imah !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...