Tahniah Buat Ain & Atan

Pinjam kat blog adik aku.Silalah jenguk..ngeee


Assalammualaikum semua.
Firstly nak wish TAHNIAH buat pasangan suami isteri merangkap abang sepupu aku iaitu ATAN & AIN.
Kalau blog yang dulu aku ada story pasal dorang..so kali ni terpaksa pinjam pic adik aku.Sorry~
Ain dah disahkan pregnant 4minggu.Gila syok weyh aku dengar.
Alhamdulillah penantian yang mereka nantikan akhirnya menghasilkan sesuatu yang amat berbaloi.
Chewah......
Untuk Ain,jaga kandungan leklok ye...Semoga semua dipermudahkan.Amin.....


Hmmmm semenjak-semenjak dah bergelar isteri ni korang nak tau tak yang dapur aku tetiap hari akan berasap.Masak dan masak dan masak.
Alhamdulillah Incik Suami tak pernah komen apa-apa sebab aku tanya dia nak makan apa.Syukur.
Aku tak suka sangat nak makan luar ni sebab sbenarnya kalau diikutkan kita makan kat luar sebenarnya lebih berbaloi makan kat rumah.Makan kat rumah boleh tambah-tambah tapi kalau makan kat luar tak boleh dan kalau boleh tambah pun bayarannya akan ditambahkan. * Memikir *
Aku sekarang pun jadi kuat makan * Padahal memang kuat makan *
Aku bab masak-masak ni memang tak terror sangat pun.Setakat nak masak benda yang aku suka bolehlah.Ngeh3...
Alhamdulillah setakat ni apa yang Incik Suami nak makan aku boleh masak.Lega dia tak mintak yang susah-susah. * Gelak Jahat *

Korang selalu masak apa untuk Incik Suami?? Mehlah share-share... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...