Luah Rasa 2

Assalammualaikum.
Selamat hari Khamis semua.
Aku ni setiap hari dok kira hari je....bile nak weekends??
Hehehehe..hati sentiasa ada kat umah je.
Nak-nak lagi dengan keadaan sekarang memang tak nak keluar umah langsung kalau boleh.
Tapi kalau tak keluar g keje macam mana nak dapat duitkan??

Actually tahun lepas and tahun ni memang tahun yang sedih untuk aku.
Bezanya cuma tahun ni lagi sedih berbanding tahun yang lepas.
Tahun lepas aku bertunang bulan 3.
Tahun ni pulak aku kahwin bulan 6.
Dan tahun ni jugak aku dapat GOOD NEWS.
Apa GOOD NEWS tu nanti aku story.
Sekarang ni story yang sedih dulu.

Setiap tahun bila masuk bulan 10 selepas tahun 2002 adalah bulan yang amat menyentuh hati aku.
Pada tahun 2002 dan bulan 10 laa kami sekeluarga kehilangan ABAH yang amat-amat disayangi.
Apakan daya ALLAH SWT lebih menyayanginya dari kami.
Tapi pemergiannya memang tak pernah kami mintak.

ABAH tak sempat nak tengok aku habis sekolah.
ABAH tak sempat nak rasa duit hasil titik peluh aku.
ABAH tak sempat nak tengok aku bertunang.
ABAH tak sempat nak sibukkan diri untuk persiapkan majlis aku.
ABAH tak sempat nak walikan aku ketika nikah.
ABAH tak sempat nak tengok aku kahwin.
dan yang paling membuatkan aku rasa sedih..................
ABAH TAK SEMPAT NAK MENIMANG CUCUNYA YANG PERTAMA !!!!!!!!!!!
Inilah GOOD NEWS tu.

Abah....orang da pregnant.Kalau abah ada mesti abah orang yang paling seronok sekali.
Cucu abah insya allah akan lahir pada bulan 3 tahun depan iaitu bulan kelahiran abah jugak.
Abah doakan orang ye kat sana.
Orang kat sini sentiasa doakan abah kat sana.
Love u abah !!!
Miss u abah !!!
AL-FATIHAH.......amin !!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...