36 weeks

36 weeks??
Omaigad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lagi tak sampai sebulan je.
Perasaan tu jangan katalah kan.
Memacam rasa ada.


Now baby memang dah dekat bawah.
Kekadang tu mengeras, kekadang berombak-ombak perut aku dibuatnya.
Sakit sengal-sengal bila dia gerak tu ada.
Aku pun makin tak larat dah nak ke sane sini.
Nak rehat and more kan rehat tapi memang tak dapatlah.
Nak-nak lagi si abang makin melasak.
Keje kat opis makin berlambak-lambak.
Aku uruskan semua sorang diri.
Ya sorang diri.
Penat.
Lemah.
Mengah.
Semua ada.


Aku cuma harapkan kali ni semua akan berjalan lebih lancar.
AKu mintak simpang sesangat apa yang pernah berlaku dulu tu hanyalah untuk dulu je.


Mintak doa dari kalian semua yang terbaca post aku ni untuk doakan aku.
Doakan proses kelahiran dan berpantang aku diredhai, dipermudahkan dan diberkati ALLAH SWT.
Mohon ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki dari aku.
Halalkan semua dan apa yang patut dunia akhirat.

Amin......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...