Cheese Tart + Chocolate Cake

Menyelerakan tak?
Arini aku nak review pasal makanan sikit.
Actually blueberyy cheese tart ni kawan aku yang buat.
Since aku tengah preggy kan so dia bagilah aku rasa.
Plus dia pun ada niat nak bagi aku rase sebelum aku delivery.
Kawan aku buat sendiri ni.
Memang sedap n cecomel.
Tak cukup untuk aku tapi aku buat-buat cukuplah.
SEGAN nak mintak lagi.
Melampau !!
Kalau nak try boleh tanya and order dengan dia kat fb.
Search HARISHA DANIA.







Okay yang ni pulak pun sedap.
Chocolate cake.
Ada coklat, nutella dan memacam lagi.
Memang sedap sangat.
Puas hati kalau beli evenpun mahal.
First time aku tengik Incik Suami and si abang makan dengan rakusnya.
Aku pun jadi kedekut lak nak bagi diorg.
Hahhahaha so kalau nak order boleh search di INSTAGRAM nama @mizzbites.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...