Tazkirah kot ! Luah Rasa 3

Diri sendiri pun tak betol ada hati nak tazkirah orang konon.Citt !!

Tak betul sikit jela pun tak nak ngaku banyak (",)v

Aku punya tak betul pun takde lah sampai tak tahu hukum penipu/menipu orang.Nak-nak lagi kalau yang melibatkan REZEKI.Giler kau cari rezeki dengan cara penipu/menipu? Tak berkat hidup dowh !!
Sekarang mungkinlah kau terlepas tapi kat AKHIRAT nanti acaner?Aku bukanlah nak doakan yang tak baik tapi mana lebih tak baik??

Semua orang pun nampak cuma mereka-mereka tak bersuara je.
Evenpun aku hanya lah seorang RECEPTIONIST,aku masih punya hak sebab masih berada di kelompok ADMIN...
Tak gune weyh kalau kau kekononnya beriman tapi hidup kau penuh dengan penipuan/menipu.
Tak salah if kite nak betulkan seseorang cuma cara penerimaan seseorang tu je yang kite kene REDHA.
Ye REDHA sebab tak semua orang boleh berpikiran POSITIF !!
Aku sendiri pun selalu je diperbetulkan oleh orang lain.
Aku terima je apa orang nak cakap.
Tapi kalau kau bukan tergolong dalam kelompok yang macam ni KENAPA PERLU KAU TERASA??
Itu PERSOALANNYA............ (",)v



Ihsan Incik Google


SIAPA MAKAN CILI DIA LAH TERASA KEPEDASANNYA........




Ya Allah Ya Tuhanku,
Kau jauhkanlah manusia berhati keji, yang sanggup menyusahkan orang lain untuk kepentingan sendiri daripada keturunanku.
Amin Ya Rabbul 'Alamin

p/s : Entri yang lama tersimpan.Baru teringat nak publish..kikikikiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...