Bila anak semakin bertambah....

Bila anak makin bertambah secara automatik semua pun bertambah dari segi kewangan, pemakanan, pemakaian dll. Aku akui aku adakalanya jadi semakin stress nak² lagi dalam ekonomi negara kita sekarang. Evenpun aku bekerja tapi still tak cukup. Tambah pulak aku dah tukar pengasuh sekarang. Bila sebut nama pengasuh straight aku terus teringat apa yg pernah aku alami baru berapa bulan lepas. Aku anggap jela yg berlalu tu dah berlalu. Walaupon aku dimalukan kerana bukan salah aku tapi aku tetap simpan bukti antara aku dengan dia. Mana yg rasa salah aku, aku redha je. Alhamdulillah semenjak dah bertukar pengasuh ni anak² aku makin terjamin dari segi makanan, pakaian dan kesihatan.Lega aku bila hantar dan amek anak² diorang tak menangis. Si abang makin nampak improvedment dari segi percakapan dan perbuatan manakala si adik makin ligat dengan perubahan usianya. Ya, si abang belum boleh bercakap lagi walaupon usianya hampir 3 tahun. Alhamdulillah hikmah segala apa yg terlah berlaku..Terima kasih Ya ALLAH......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...