Rindu Anak !!








Inilah permata hati anugerah tak ternilai dari ALLAH SWT untuk aku dan suami.
Lahir pada 13 MArch 2013.
Muhammad Harith Danish Bin Muhammad Yusof nama diberi.
Bermaksud kuat, berusaha.
Insyaa allah moga semua dipermudahkan.
Moga dieprmudahkan usaha aku untuk membesarkan dia sebaik mungkin.






Aku tak tahu nak cakap apa tapi semenjak semenjak ni rasa RINDU kat anak aku membuak-buak.
Adakah sebab aku pregnant or memang aku RINDU dia??
Semakin dia membesar ni semakin panjang dan banyak akalnya.
Kekadang tu sampai tak terlayan aku nak layan karenah dia.
Nak-nak lagi kalau dia tengah tido, aku rasa sayu sangat.


Bila nak pegi keje tu rasa nak tak nak je.
Nak-nak lagi kalau datang mood tak baik dia bila hantar kat umah pengasuh.
Makin besar makin sayang nak tinggalkan dia.
Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk besarkan dia dan lihat perkembangan dia.
Harap semua dipermudahkan....
Amin



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...