8SHARE Pulak !!!!

Assalammualaikum....

Lama jugak tak update ni.
Semenjak keje tempat baru ni nak tengok blog takde masa sangat.
Tak sama dengan tempat keje yang lama.
Kekonon bz la tu.Cait !!!!

Aku dah masuk dunia blog ni rasanya hampir 4thn kot.
Adalah join nuffnang tapi harapanlah nak dapat cashkan duit macam sesetengah bloggerkan.
Aku ni siapalah.
Bukan blogger pemes pon macam orang lain.....
So aku tengok duit aku tak naik-naik pun.
Sedih betul.
Ke aku yang tak tahu nak gunakan camne??
Hmmm tahla.

So mase aku sebok cari sample percuma aku terjumpa 1 blog ni.
Heirizalieyana.....
Dia ada citer pasal 8SHARE ni.
So aku ala-ala terujalah kan.
Aku pun dah daftar.
Boleh tahan jugakla.
Sama macam SAYS.

Takpe aku cuba je.
If ada rezeki adalah kan.
Aku tak harapkan pape pun tapi aku sekadar mencuba nasib.
So kite tunggu update akan datang ye sama ada aku berjaya ke tak.
Hehehhehe...
Pray for me ya guys !!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...