Surah Bacaan Ketika Mengandung


Assalammualaikum korang.
Sekarang ni aku kene rajinkan diri yang tak berapa nak rajin ni untuk search tentang orang pregnant.
Saje nak tambahkan ilmu di dada.
Orang kata sediakan payung sebelum hujan.
Baru aku tau rupanya banyak info yang kadang-kadang kita memang tak tahu dan ada setengah tu memang kita da tau berdasarkan dari cerita orang yang berpengalaman.
Aku ni takdelah baik sangat tapi kadang-kadang niat ingin tahu tu mendalam sangat.
So search punya search memang banyak aku dapat info.
So aku kongsikan dengan korang yang mana pregnant tu untuk amalkan ayat-ayat kat atas tu.
Insya ALLAH semoga kite dan kandungan kite diberkati dan semoga dipermudahkan segalanya.
Amin....
.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...